Saturday, May 22, 2010

KRT SERI MANJUNG VI JOHAN BOLA JARING KRT DAERAH MANJUNG



Pasukan Bola Jaring KRT Seri Manjung VI di bawah pengurusan Pn. Lazidah Hanum binti Yin telah menjuarai kejohanan bola jaring KRT daerah Manjung yang telah diadakan di padang permainan Fasa 2H dan 2I pada 22 Mei 2010 bermula jam 9.00 pagi. Kejohanan ini telah disertai sebanyak 8 pasukan yang terdiri dari KRT Taman Samudera I, KRT Taman Samudera II, KRT Taman Samudera Baru, KRT Manjung Point, KRT Fasa 3A, KRT Fasa 3C, KRT Fasa 1A dan KRT Seri Manjung VI.

Pada perlawanan akhir tersebut KRT Seri Manjung VI telah menewaskan KRT Fasa 3A dengan jaring agregat 5 - 2. Perlawanan akhir tersebut juga telah disaksikan Penolong Pegawai Perpaduan Daerah Manjung iaitu Cik Pricilla a/p Gabrial. Sebelum manyampaikan hadiah kepada setiap pasukan yang bertanding, di dalam ucapan ringkasnya beliau tidak menyangka yang kejohanan ini mendapat sambutan yang menggalakkan serta mengucapkan tahniah kepada semua pasukan yang terlibat dan bercadang untuk mengadakan kejohanan ini lagi pada tahun ini juga.

Sekalung tahniah diucapkan kepada pasukan Bola Jaring KRT Seri Manjung VI kerana kejayaan yang dicapai dari seluruh warga KRT Seri Manjung VI. Well done dan Bravo Zulu.

No comments:

Post a Comment